Kaebuste lahendamine
Soovime alati olla parimad Teie teenindamisel, kuid vaatamata sellele võib mõnikord tekkida arusaamatusi. Oleme tänulikud igasuguse tagasiside eest, et pakutavat teenust veelgi paremaks muuta.
Kui juhtub, et märkate puudusi meie teenustes või klienditeeninduses, andke meile sellest teada:
-
saates kirja veebikontorist
-
saates kirja e-posti aadressile info@compensalife.ee
-
saates kirja postiaadressile Narva mnt. 63/2, 10120 Tallinn
-
helistades klienditeeninduse numbril 610 3000
-
või astudes läbi Teile lähimast kontorist
Kirjaliku pöördumise puhul palun lisage kindlasti oma täielik nimi ja kontaktandmed (telefon, e-posti- ja postiaadress), et saaksime Teiega ühendust võtta. Kaebuse esitamise avalduse leiate siit.
Teie pöördumisele vastame esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates kaebuse saabumisest Compensasse. Juhul, kui probleemi lahendamine vajab enam aega, anname Teile sellest teada.
Vastuse Teie pöördumisele saadame meile teadaolevale e-posti aadressile, välja arvatud siis, kui olete soovinud teisiti.
Juhul, kui Te ei ole rahul meie vastuse või selgitustega, saate alati meiega uuesti ühendust võtta ja otsuse vaidlustada. Kui tundub, et ka vastus Teie uuele pöördumisele ei ole see, mida ootasite, soovitame pöörduda nõu ja selgituste saamiseks Eesti Kindlustusseltside Liidu juures tegutseva lepitusorgani poole:
Eesti Kindlustusseltside Liidu lepitusorgan
Mustamäe tee 46, 10621 Tallinn
tel 667 1800
lepitus@eksl.ee
www.eksl.ee
Lepitusorgani menetlusreeglitega saate tutvuda siit.
Poolte vaheline kohtuvaidlus lahendatakse Harju maakohtus või kliendi elukohajärgses kohtus.
Kindlustusandja üle teeb järelevalvet:
Finantsinspektsioon
Sakala 4, 15030 Tallinn
tel 668 0500
info@fi.ee
www.fi.ee