40-aastane Kristi sai tänu Compensa Elukindlustusega sõlmitud lepingule meelerahu ja lisaks ka ootamatu üllatuse. Fortuuna tahtel võitis just tema Compensa aastalõpu kampaania loosis elektriratta.
Uus kaherattaline jõudis just õigetesse kätesse, sest pere on varemgi elektrirattaid ühisteks sõitudeks rentinud. Aktiivset eluviisi harrastav pere käib sageli koos matkamas, võimalusel ka põnevamaid radu mägedes avastamas. Ei midagi ekstreemset – lihtsalt avastamas maailma ning tundmas rõõmu elust ja koosviibimisest.
Just ühel sellise matka ajal saabus Kristile kõne Compensa Elukindlustuse esindajalt. Selle asemel, et teatada kategooriliselt, et teema huvi ei paku ja aeg on ebasobiv, otsustas Kristi seekord siiski helistajaga lühidalt vestelda.
„Mul oli õnnetusjuhtumikindlustus juba olemas, aga see, kuidas Compensa esindaja minuga suhtles – see pani mind kuulama. Mitte keegi ei püüdnud midagi ‘maha müüa’. Mind päriselt kuulati,“ meenutab Kristi oma esimest kõnet.
„Ma olin parajasti puhkusel, 1800 meetri kõrgusel mägedes, kui esindus ühendust võttis – väärikalt, inimlikult, rahulikult. Küsiti: mida sina vajad? Ja see muutis minu jaoks kõike ja leppisin kokku pikema vestluse teema põhjalikumaks arutamiseks. Ma ei vaheta lepingupartnereid kergekäeliselt, aga sel korral tundsin, et see lahendus võib olla tõesti minu ja mu pere jaoks väärtuslik.“
Kindlustus kui eneseväärtustamise märk
Kristi sõnul arvavad paljud, et kui juhtub õnnetus ja tuleb jääda töölt koju, siis väljaminekud vähenevad – ei pea käima väljas lõunal, kulub vähem raha transpordile, tervisekassa hüvitab töötasu. Tegelikkus on sageli aga vastupidine – alati ei jääda õnnetuse järel haiguslehele, kuid töölt tuleb arstil käimiseks aegajalt siiski puududa. Samuti on kulukas haiglate juures parkimine, ravimite ja abivahendite soetamine. Harvad pole tema sõnul ka juhtumid, kus inimesed jätavad näiteks taastusravi pooleli, sest haigekassa enam seansse ei hüvita – nii võib ka vigastusest taastumine olla pikem ja vaevalisem.
„Me võtame iseenesestmõistetavalt, et meil on kodukindlustus, autol kaskokindlustus. Aga miks me ei peaks iseenda eest samamoodi hoolt kandma? Kui oled väärt head kohvimasinat või televiisorit, oled kindlasti väärt ka turvatunnet ja tuge rasketel hetkedel,“ ütleb ta mõtlikult. „Õnnetusjuhtumikindlustus pole minu silmis kulutus – see on valik minu enda ja mu pere rahu nimel.“
Esialgu sõlmis Kristi kindlustuse vaid iseendale. Tänaseks on leping olemas ka tema elukaaslasel ja lastel – igaühel täpselt nende elu, hobisid ja võimalike kulude hüvitise vajadusi arvestav pakett. „Kui laps murrab jala või juhtub mõni sporditrauma, siis need kulud kuhjuvad. Haigekassa katab mingi osa kuludest, aga ainult teatud piirini. Kindlustus tähendab, et ma ei pea mõtlema, kas minna taastusravile või osta vajalikud ravimid – ma saan keskenduda sellele, et mina või mu pereliikmed saaksime päriselt terveks.“
Reaalsed riskid, mitte hirmutamine
„Õnnetused ei vali aega ega kohta. See ei pea juhtuma ekstreemspordis – piisab libedast trepikojast või jalgrattasõidust. Ja ilmselt teavad paljud lapsevanemad, kui pikaks võib venida töölt eemal viibimine, kui näiteks laps süütu mängimise, jalgrattasõidu või sünnipäevamürgli käigus mõne luu murrab. See, et end selliste riskide vastu kindlustasin, ei tähenda, et ma elan hirmus. Aga ma tahan olla valmis juhuks, kui midagi peaks juhtuma,» selgitab Kristi.
Ta toob näite noorteüritusest, kus üks kogukam meesterahvas komistas tema tütrele otsa ja tagajärjeks oli luumurd. „Kindlustus ei tee juhtunut olematuks ega leevenda valu, aga kindlustus aitab rahulikult paraneda – ei pea valima, kas ma ikka saan endale lubada töölt eemal viibimist, kas ma ikka lähen vajalike arstide ja spetsialistide vastuvõtule.“
Igaühele oma lahendus
Kristi kiidab väga nõustamisprotsessi, mis sai tema jaoks lepingupartneri vahetamisel otsustavaks. „Ma ei olnud lihtsalt ‘klient’. Mind kuulati, mõeldi kaasa. Koos panime kokku just sellise paketi, mis sobib mulle, mis klapib minu eluga. Käisime kõik detailid põhjalikult läbi, et veenduda, et see sobib mulle. Ma ei sõlminud mingit standardpaketi lepingut, vaid mulle kujundati minu jaoks ideaalne lahendus,“ kirjeldab ta.
„Kui mul tekkis küsimusi, võeti kohe kõne vastu, arutasime, otsisime sobiva lahenduse. Ja see suhe on jätkuvalt sama soe ja avatud ka nüüd, kus leping on sõlmitud – kui arvega on küsimusi olnud, siis tunnen, et helistaksin nagu heale tuttavale. Minu jaoks oli oluline ka seee, et takistuseks polnud asjaolu, et elan välismaal – kõik toimis äärmiselt sujuvalt.“
Kristi sõnul tajus ta seda inimlikkust ka siis, kui käis Compensa Tallinna kontoris oma võiduratast kätte saamas. „Mulle tundub, et selles ettevõttes valitsebki selline väga soe ja sõbralik õhkkond. Tegu oleks nagu perekonnaga, kes alati külalisi suure rõõmuga vastu võtab,“ räägib Kristi.
Elujaatav teenus
Kristi sõnul on õnnetusjuhtumikindlustus on vajalik kõigile – olenemata vanusest, elustiilist või töö iseloomust. «See pole ainult sportlastele või riskialtile – see on igale inimesele, kes väärtustab oma tervist, elu ja lähedasi,“ ütleb ta veendunult.
„Kui meil on kaskokindlustus plekimõlkimisse pärast, siis miks mitte kasutada võimalust kaitsta ka end kasvõi kõige pisemate ‘keremõlkimiste’ vastu, mis võivad osutuda siiski ootamatuks hoobiks rahakotile? Me tahame ju kõik olla ise aktiivsed ja tahame, et ka meie lapsed kasvaksid aktiivseks inimeseks. Õnnetusjuhtumikindlustus annab turvavõrgu, et saaksid julgemalt elu nautida,“ kinnitab ta.
Kui soovid oma perele sama kindlustunnet ja meelerahu, vaata, milline lahendus sobib just sulle. Võta ühendust Compensa Elukindlustuse spetsialistidega – koos leiame lahenduse, mis aitab sul elada julgemalt ja rahulikumalt.